tirsdag 1. september 2015

Helt slakt


Nå har det blitt sånn høst, ja iallefall på kalenderen. Hva skjer i høst da mamsen? Jeg skal jo på utstilling for å se ei helg og neste helg skal jeg i ringen selv. Så får jeg forhåpentligvis løpetid og skal dra til moderlandet. Jo, det blir en begivenhetsrik høst her på oss mamsen.


Kan ikke klage på at jeg tar det litt rolig om kvelden da vel?


Håper ikke du gikk på den med alle fire potene, for jeg har nemlig fortjent å ligge å lage slaraffenliv på sofaen i kveld jeg altså.


Jeg 'har nemlig sjekket ut hele havna nede ved elva i ettermiddag.


Jammen godt at vi var to til å sjekke så vi ikke gikk glipp av noe


Vi fordelte terrenget mellom oss, så nå er det bare å starte med jobben.


Når det dukker opp noe ubestemmelig, så må vi samle troppene for å bli enige om hva dette kan være.


Når man er så liten som meg, må man opp i høyden for å få oversikt


Nyter stillheten og fossebruset



1 kommentar:

  1. Det är allt bra fint vid älven! Det ska bli spännande och få höra om utställningarna sen... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...