søndag 5. mai 2019

Hageprosjekt


Lurven har skaffet seg sin egen utkikkspost. Ingen stor fare med at det skal bli noe særlig konkurranse på den her plassen.


Kan bli litt spennende å se hvordan det går når jeg skal plante blomster i kassene i år. Skal jeg så så bør jeg kjøpe frø snart, men plantene kan jeg trygt vente noen uker før jeg går til anskaffelse av.


Avokadosteinen jeg plantet har begynt å spire etter noen uker i vann. Kan jo hende det blir et tre av det innen jeg dør.


Tomatplantene blir det nok endel av i år også. Ser ut til at de klarer seg ennå i alle fall.


Frøene jeg skrapet ut av chilli og paprikaer har også en enorm spirevilje. Det er ikke så godt å se forskjell på hvem som er hva ennå. Håper de blir litt forskjell på dem etterhvert når de blir større.


Det er slitsomt å være sånn gartnerspire.


Litt møkkete blir man også.


Reinhold er viktig, særlig når man er katt. Mye tid som går med til vasking etter både hagearbeid og musejakt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...