onsdag 17. juli 2019

Bellas første tur i havna


You are my piece of paradise...


Det formelig lyste ut av øynene hennes. Juuuhuuu vann!


Virker som vann og unger hører sammen, så sant du ikke er en katt.


Vi tok den korte runden siden det var første gangen. De skal ikke gå så langt når de er så små, men nye opplevelser er viktig å få med seg så de skal bli trygge.


Når vi kom til bekken tenkte jeg at jeg skulle løfte henne over, men hun bøyde seg for å drikke vann først.


For en helt utrolig nydelig hund, håper dommeren synes det samme når vi kommer på utstilling.


Det er mange sommerfugler i år, ikke bare en type, men mange forskjellige.


Sjarmtrollet holdt seg aldri mer enn et par meter unna beina mine, så det hjelper nok på etter noen ganger i skauen tenker jeg. Tenk så mye nytt hun har fått med seg bare på noen uker.


For ikke å snakke om alle de nye luktene


Hailey er fremdeles veldig grom, klart hun er jo den eneste som fortsatt vil leike også.


Alltid lykkelig


Se den lange snabelen som krøller seg


Ett av naturens mange undere


Godt å få ut siste rest av energi på Hailey til kvelds


Blir morsomt å se hvordan dette utarter seg når Bella blir større enn henne.


Ups...


2 kommentarer:

  1. Det är härligt att se en så lycklig valp. Hon har verkligen hamnat i en väldigt bra flock :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...