tirsdag 19. mars 2019

Når man minst aner det


Ikke godt å henge med i det siste, nå har det jammen skjedd både det ene og det andre. Tror denne våren blir knallbra, tror jammen sommeren blir knallbra også, så er det bare å håpe på en helt insane høst. Jeg gleder meg masse i alle fall...


Når man minst aner det kan man senke skuldrene og bare nyte. Man trenger ikke gjøre noen verdens ting og alt bare flyter av gårde til et bedre sted å være. 


Store endringer framover og singeltilværelsen er en saga blott.

4 kommentarer:

  1. Det gleder meg å høre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk ;) Kanskje vi møtes i fjellheimen!

      Slett
    2. Det håper jeg! Nalle kommer ikke til å bli med på noen langtur i år, og det åpner for nye muligheter.

      Slett
  2. Spännande :D Jag ser fram emot att få veta mer så småningom.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...