tirsdag 24. juli 2012

Jeg er bitte litt nydelig?


Trene til utstilling må jeg visst, og da tok Merethe bilde av meg. Jeg må bare innrømme at jeg er ganske så uimotståelig...


Ja jeg skal skjerpe meg, ikke lenge til 2. september nå nei...


Jeg må bare klø meg bitte litt på ryggen først altså, jeg klør noe inmari altså!


Har du enda flere godbiter?


Nå fortjener jeg en til vel?


Jeg kan danse også... snart i allefall...


Sitte pent er jeg veldig flink til altså!

I dag var jeg hos veterinær også for å få 12 ukers vaksinen min. Dyrlegen lyttet på meg og kjente på meg over alt, hun fant ikke noen galt med meg i det heletatt! Hun syntes jeg var veldig pen også. Kan ikke klage da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...