mandag 16. januar 2012

Designer hunder



Endelig har NKK kommet med en uttalelse på såkalte designer hunder. Men samtidig så godtar dem registrering av blandingshunder i NOX-registeret. Synes dem skulle lagt ned hele registeret så folk faktisk måtte kjøpe en renraset hund om dem skulle være aktive i konkurranser med hunden sin.



Også et paradoks er at jeg har solgt 3/4 av kullet mitt på Finn.no og ikke via valpesiden til Retrieverklubben. SÅ hundenorge har en stor jobb å gjøre for å bli seriøst.


Nå når de fleste valpene har reist så er disse to som er igjen her oppe i stua lange stunder av gangen. Venter på tilbakemelding på den hannen som er igjen her når han skal hentes. Hører jeg ikke noe iløpet av kvelden så har jeg en på venteliste.


Man blir så tørst av å leike med de store hundene.


Det skal ikke så mye til å aktivisere dem. Trenger ingen dyre fancy leiker, dem blir bare perferert avlikevel.


En bitte liten sup av mamma ble det i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...