lørdag 26. januar 2013

Skautur i snøvær


Det har småsnødd i hele dag, men det blir ikke så mye på bakken, derfor lurer jeg på om det er masse snø utenfor stien også. Må jo sjekke ut forholdene for mamsen veit du.


Det er ikke så aller verst her altså, vi kan godt fortsette litt lenger innover.


Kommer du etter meg eller mamsen?


Etter at vi hadde vært i skauen, så gikk vi inn og koset oss ved ovnen. På ettermiddagen var vi ute på lang skitur på jordet hjemme. Da løp jeg som bare det og da blir jeg litt sliten etterpå. Med litt mat da så er det bare å ligge å  kose seg skikkelig på fanget til mamsen forran Tv'n. Livet er herlig dere!


Skal vi leike gjemsel mamsen? Du kan stå her og telle til 50 så skal jeg gå og gjemme meg...


Ikke kikk da!


Skal vi prøve bak der eller?


Borte vekk!


Hæ, hva mener du med at du så halen min?


Sov godt venner... jeg skal kose senga og delfinen "min".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...