mandag 9. september 2013

Andejakt


I dag har jeg og mamsen vært på andejakt, men mamsen hadde ikke med seg noe gevær, så de små fjærballene fikk padle seg videre i Steinsfjorden.


De fantes ikke redde i det heletatt, så jeg og mamsen kunne nesten klappe dem. Mamsen synes de var fine da, men jeg kunne tenkt meg å få smakt bitte litt. I allefall på den ene i allefall.


Men nei da, jeg måtte klare meg med slutten av kjeksen på softisen som mamsen kjøpte seg. Tenk hun kjøpte ikke en til meg, men jeg måtte få rester!


Da ga jeg opp altså, bare å legge seg rett ned. Ingen egen is og ingen andemiddag... kan ikke skjønne hvordan mamsen har blitt jeg...


Hææ, tror du jeg svømmer etter endene om jeg får lov å bade bitte bitte litt???


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...