søndag 9. mars 2014

Våte susser


Etter en tur i sola i dag så ble resten av dagen tilbragt i solveggen. Der ble det gavmild utdeling av våte susser. Mounty er ikke vond og be, egentlig trenger han ikke å bli bedt engang.


Noen dager trenger en ikke å gjøre så forferdelig mye, bare kose seg egentlig. 


Det er ikke bare små cockere som er kjælne når jeg setter meg ned. Da kommer de alle sammen for å få både klapp og kos.


Tessy skulle gjerne sittet på fanget hun også og bare venter på at Ronja skal hoppe ned.


Mounty koser seg bak i bilen sammen med Patran.


Godt å ligge her isteden for nede i søla og isen. 


Endelig hoppet Ronja ned så det ble plass til Tessy på fanget. Det hadde hun gått og verket etter en god stund.


Mounty lurer på hva Lady har funnet i grusen.


Nok snø i hundegården ennå, men om sola holder seg hele uka som det er lovet så blir den nok snart borte.


Lady får være hjemme i morgen, men på tirsdag får jeg ta henne med meg på jobb. Ikke godt å vite om valpene er tidlig eller seint ute. Men på fredag er dagen.


Etterhvert flyttet Lady seg bak i bilen også, hun var ganske sølete i ansiktet etter turen på grusvei i dag. Bare å la det tørke så kan en børste det av. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...