søndag 23. mars 2014

Sol og skautur


I dag dro jeg med meg hele gjengen min på tur i skauen. Jeg sa til Lady at hun hadde gått av å ut og lufte puppa litt altså. 


I dag prøvde mamsen å ha Mounty løs på tur igjen, jeg måtte bruke litt kjeft på han. Etter en stund så holdt han seg tre steg bak, og sånn fortsatte det hele resten av turen i skauen.


Våren kommer sakte, men sikkert. Men ennå er det mye snø enkelte steder.


Når jeg og Mounty er på tur så er det ikke for sinker altså. Da er det full innsats hele tiden.


Herlig å løpe om kapp, særlig når jeg vinner!


2 kommentarer:

  1. Skönt att vara ute och springa i snön alla på en gång! Klart att du vann över Mounty när han måste hålla sig tre steg bakom dig... Kramis!

    SvarSlett
  2. Härlig löpetur, minsann. Matte storskrattade när hon såg bilden där du ser ut som ett lite risigt nystan eller nåt, som virvlar i luften. :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...