søndag 9. mars 2014

Kos i solveggen


Etter turen i dag så slo vi oss ned i sola for å kose oss. Jeg fikk ligge på fanget til mamsen for å tørke magen. Den var ganske våt og full av grus!


De andre pelsdottene er skikkelig misunnelige på meg som får sitte sånn skikkelig på fanget ute.


Kosejenta til mamsen!


Det var godt og varmt i solveggen i dag, så vi ble der helt til det var på tide med middagslaging.


Glad i deg mamsen!


Så sovnet vi begge to, ja i allefall jeg!


Må bare sjekke litt innimellom hva de andre gjør, kan jo hende de finner på noe spennende jeg vil være med på.


Har du koset deg i solskinnet i dag eller?


Trenger ikke å bli våt på beina igjen nå som jeg har tørket.


Bak i bilen har jeg full oversikt over hele gårdsplassen.


3 kommentarer:

  1. Det ser riktigt skönt ut att få ligga i knät hos matte och sova i solen. Bra att du håller koll på de andra även när du sover. Man vill ju inte missa något... Kramis!

    SvarSlett
  2. Kosemester, eller vad det kan heta på norsk ... gosemästare skulle jag säga. :D
    Kosekonsten behärskar du till fulländning, det gör ni förresten båda två, du och mamsen. Ah, så mysigt det ser ut.
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...