søndag 16. august 2015

Ny uke og nye muligheter


Mamsens siste feriedag, så i morgen må vi tidlig opp igjen.


De andre pelsdottene er ute i strømmen i elva, men jeg liker best der det er litt roligere.


Det er litt fristende å bade, men jeg får ta det litt lenger ned i elva.


Mamsen sier jeg bare kan hoppe, men det er jeg ikke så sikker på.


Her kan jeg bade, bak muren er elva rolig


Herlig badevann var det, til og med mamsen vasset rundt i elva.


Ikke alltid like greit å ha kortere bein enn de en går sammen med


Kan sitte litt her å varme meg jeg


Når mamsen la seg ned på fjellet for å sole seg så hoppet jeg fra stein til stein og litt ut i elva


Når vi kom oppigjen fra elva så fortsatte jeg og mamsen livet i solsenga


Det ble litt i varmeste laget, så jeg trakk bort til rekkverket der det blås litt.

1 kommentar:

  1. Vilken toppendag ni såg ut att ha de. Bad och sen bara vara,jag hade inte heller gett mig ut i vattnet. Där det va strömmar lite läskigt.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...