fredag 14. august 2015

Nedre Kollsjø'n


Ferien nærmer seg over, og jeg er ikke særlig motivert for jobb igjen.


Nei, jeg vil ha mange sånne dager jeg


Gamle damer trenger også tur i ny og ne for å holde seg i aktivitet. Svømming er noe av det beste Malin veit, og ikke blir hun stiv om kvelden av det heller.


Vannet er varmest på grunna


Også får en skikkelig dreis på å riste seg etterpå.


Vurderer om hun skal ta sats og hoppe ut i vannet


Etter rundturen på fjellet dagen før, så var det greit med en rolig dag ved vannet i dag.


Malin tok det ikke rolig for å si det sånn. Der var det full fart hele tiden, så vannspruten sto til alle kanter.


Ikke alle steder det er like dypt


Men her var det mer vann


Sommerjobb med tannstikkerproduksjon


Malin i svevet


Gamle damer lander tungt


Nå kan dem godt bytte navn på Jailhouse Rock til Jailhouse POP. Når dem har Michael Jackson og liste pop fra radio som hovedinnhold... nei da kan jeg styre meg. Stones, CC cowboys og to balader fra Springsteen var vel det som kunne minne om rock. Neste år gidder ikke jeg å kjøpe billetter. Synes nivået har gått nedover år for år i det siste... Men i forkant hadde jeg en hyggelig middag med gemalen.


Om 6 uker er det en uke med ferie igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...