mandag 28. februar 2011

Gen-testen kom i posten i dag

Klikk på bildet for å se flere av bilden Merethe har tatt av hundene på jordet i dag...

Godt det er noen som har vinterferie så hundene får litt trim om dagen også, ikke bare stå i hundegården. Merethe må trene til beinet igjen etter fallet fra hesteryggen, så da slår en to fluer i en smekk. Det var litt irriterende å sitte inne på jobben i dag og se ut på det knallværet! Men på onsdag har jeg fri, da skal jeg kose meg ute hele dagen. Spørs om det blir litt grilling av pølser for å få litt påskestemning.

Brevet fra Vet-gen kom i posten i dag, så jeg får vel ta testen så jeg får postet den i morgen. Er litt spent på resultatet. Bærer Lady gult så må jeg finne en annen far til de kommende valpene... Etter middagen i dag ble det en times skitur på jordet. Hundene var ikke i fult så full fart som dem pleier, så det var tydelig at dem hadde fått seg en tur allerede. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...