fredag 18. februar 2011

Ny blogg og nye muligheter

klikk på bildet så kommer det flere bilder...

Nå begynner jeg å bli rimelig lei Blogtown som igjen er nede. Det er ikke så lenge siden det var masse tull, men det er nå mange år med opplevelser som ligger der. Så det er så synd å måtte dele opp det som skjer i dagliglivet på flere steder. Men jeg skal gi dem ut neste uke, men da skal alt vare feilfritt også! Ellers så bytter jeg for godt!
Blasa og Knerten koser seg. På onsdag var jeg litt hestepasser for Tone Lise. Siden jeg hadde fri fra jobben og hun jobbet hele uka, så skulle jeg hente Ekko og ta han med på skitur. Han er helt i 100 når jeg kommer og låser meg inn for å ta han med. Men før han får komme ut så er det litt hestekos på meg. Det er knall da!

Gulheims Knerten fikk seg en liten klipp. Mana var så tjafsete, men nå er den javn og fin. Luggen fikk en liten stuss også. Han er blitt knallfin nå og forhåpentligvis blir det ikke så lenge til jeg får tatt en ridetur igjen på han.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...