søndag 7. august 2011

For en dyr sommer!

Resten av 2011 blir det vel bare suppe og pasta, for nå har pengene bare blitt borte liksom. Jo noe var planlagt dyrt, som sydenturen og at Leif skulle på motorsykkeltur for å kjøre på bane, og så dumpet jeg borti en ridetur sammen med Merethe. Da var det liksom slutt på pengene som var budsjetert. Så strømmer det på med ulykker... ingen valpekull, motorhavari på en bil, hunder som ikke går sammen, og til slutt så kræsjet jeg når jeg kjørte hjem fra Hvittingfoss i dag når jeg hadde hentet Merethe. I morgen skal jentene til tannlegen og på onsdag har jeg fått inkalling til vaksinasjon av flatene. Samt at det regner, det kommer det sikkert til å gjøre den uka vi skal ri også. Jeg formlig ser tusenlappene flagre ut av vinduet. Så i år blir det ingen julegaver på noen. Kan jeg få noen positive tilbakemeldinger snart nå tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...