torsdag 3. mai 2012

Det va'kke meninga...

Når jeg tok morgenstellet i valpekassa i dag før jeg skulle på jobb så fant jeg den ene tispa død. Den hadde nok mat for magen var ikke tom og den hadde ikke blitt ligget ihjel da den lå intill kanten untenfor sperren i valpekassa. Det var den samme som vi hadde litt problemer med sist uke, som var så kald og ikke ville spise. Det var nok noe mer galt med den enn at den var bitte litt mindre enn de andre. Men en får se den lyse siden av det, den var ledig så jeg slapp å skuffe noen som skulle hatt valp.


Det er alltid like trist hver gang naturen går sin gang, men det er nå engang slik når en driver med levende vesner. Det er ikke alltid ting går som en har tenkt eller som er til det beste for alle. Noen ganger må man bare akseptere at ting er som det er og blir som det blir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...