søndag 17. november 2013

Dogs4all


Fristelsene sto på flere steder så hundene fikk prøvd seg på mange varianter iløpet av dagen.


Det var ikke alle smakebitene som fristet like mye, så noen spill ble passert i stillhet. Mens andre ble tømt for alt spisende i nærheten.


Her var det tungeøvelser.


Når en er på sånne steder så er det viktig å huske på at hundene trenger vann.


I den store salen var det mange forskjellige ting en kunne sitte å se på. Merethe var på foredrag i den lille salen, da var Tessy med hos meg og Patran. 


Oslo Hundeskole hadde oppvisning.


Merethe og Tessy var på egne rundturer, da ble Tessy sjekket av et verterinærteam. De kommenterte musklene hennes, kom å kjenn på de musklene! Det får meg til å lure litt, har ikke gjennomsnittet av norske hunder muskler? Jeg får kommentarer om jeg er på utstilling eller andre steder som noen tar på hundene mine. Jo de får kanskje litt mer trim enn gjennomsnittet, løpe løse i skauen i vel en time om dagen bygger bra iforhold til en tur på et kvarter i bånd. 


Tollvesenet hadde oppvisning på søk etter både narkotika og penger. 


Hele bilen blir gjennomsøkt.


Ved korrekt markering så kom ballen som belønning og det ble julaften og bursdag på en gang!


Det var flere stykker som viste fram hva de kunne.


Fristyleoppvisninger var det mange av.


Noen var flinkere enn andre, det var ikke alle som imponerte i år.


"Kan vi starte nå?"


Som hund så eier...


Må nok komme litt mer seriøst igang med Freestyle øvelsene med Ronja skjønner jeg. 


De hoppet til og med tau sammen!


Gruppeoppvisningen var tilnærmet fiasko. Synkront var det langtifra.


Så var det på tide å dra hjem igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...