fredag 20. desember 2013

Skautroll


Jeg kommer nesten ikke over at jeg fikk hilse på nissen i går jeg... tenk om mamsen hadde visst det!


Glad all snøen ikke regnet bort, men det kan godt komme litt mer så det går ann å base skikkelig igjen.


Må jo kikke litt i dag også, kan jo hende nissen holder øye med meg så jeg må passe på å oppføre meg bra i hele jula.


Mamsen lurte på hva jeg dreiv å kikket etter, men det kunne jeg jo ikke fortelle. Kanskje jeg forteller det til neste år?


Selv om de andre pelsdottene kommer opp, så er det ikke alltid jeg gjør det... det er litt dumt da, for da går jeg jo glipp av ting!


Kommer en ikke opp, så kommer en ikke opp...


1 kommentar:

  1. Lyckliga ni som har snö. Hos oss regnar det och det är grått och smutsigt. :(

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...