onsdag 18. desember 2013

La oss anta...

Ja la oss anta at jeg finner Nissen på egenhånd i ettermiddag. Ja for jeg må jo sette igjen mamsen hjemme som Kasper sa, utrolig hvor stor bommert en amatør kan gjøre altså! Men nå har jeg lært det, så for ikke å gjøre flere bommerter i julestria, så lånte jeg data'n til mamsen i går kveld for å finne ut hvordan man åpner sånne gaver jeg kanskje kommer til å få av Nissen om jeg finner han. Gikk jo så dårlig med denne pakkeåpningen jeg prøvde på hos Merethe også her om kvelden. Nei, fra nå av er det slutt på alle bommerter, nå skal jeg belæres!

* *

Alle bør ha en plan B sier mamsen, om det ikke blir helt som du har tenkt. Så siden Mountyen min er borte for øyeblikket, så må jeg sjekke ut hvordan jeg skal klare å løse ting på egenhånd. Ja for tenk om jeg finner Nissen og han ber meg hjelpe seg...

* *

Gaveåpning er også greit å ha trenet litt på før tirsdag:

* *

Når jeg nå satt og så på pakkeåpning så fant jeg ut at jeg bare MÅ få tak i Nissen! Ja for tenk om han tror at jeg ønsker meg flere pelsdotter i familien???

* *

Så altså, en kort oppsummering over alt jeg har en uke på å få til..

* *

God jul da dere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...