tirsdag 17. desember 2013

Vi fant nesten nissen!


I dag var det mildvær, så på turen fikk jeg klumper i pelsen. Så når jeg kom igjen la jeg ved ovnen til tining og smelting. Godt jeg hadde på meg genseren min ellers hadde jeg blitt en eneste stor snøball hele meg!


SE mamsen her har nissen gått!!!


Kom da mamsen, vi må jo fortelle hvor snille vi har vært i år!


Vi må forte oss så vi rekker det!


Det er ikke så lenge siden han har gått her altså...


Hold dere bak pelsdotter!!!


Hvor stor er egentlig en sånn nisse da mamsen?


Sporene ble bare borte... Kan sånne nisser fly?


2 kommentarer:

  1. Vet du inte, Ronja, att Nissar inte vill bli sedda! I vart fall inte av människor, och du hade ju din mamsen med dej!!
    Nissar kan göra sig osynliga. Du var nog alldeles precis nära honom -- tänk om du varit ensam, då hade han säkert visat sig.
    Kasper

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå det visste jeg ikke Kasper! Da skal jeg ta en tur uten mamsen i morgen!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...