fredag 10. oktober 2014

Fotball er .... tja gøy?


Det synes iallefall Mounty! Han bærer stadig rundt på ballen, kan jo være like greit at han har sin egen ball selv om Kenneth ikke bor hjemme og sparker ball lenger. Ikke her i allefall...


Om jeg ikke ber han om å legge igjen ballen hjemme så blir den med på tur.


Det var stor glede da jeg ikke sa noe, jeg hadde bare tenkt meg ned på jordet en stund siden vi skal på Show i kveld. Flater må jo få ut litt energi iløpet av dagen.


Kan ikke du sparke balle da mamsen? Bare eeeeeeennnnnn gang? 


Om jeg legger ballen her, da kan du vel sparke den nedover jordet? Men om han tror at det er enkelt å sparke en fotball uten luft nedover et jorde med lang halmstubb.... ja da må han tro om igjen.


Nei, Mounty slapp å løpe så langt for å hente ballen.


Tessy ville gjerne være med, men Mounty var ikke helt sikker på om de var på samme lag, eller om de konkurrerte... De hadde jo tross alt samme "drakter" på seg.  Ikke det at jeg er så inne i fotball, men svart er vel simpelthen dommerdrakt?


Noe han derimot var helt sikker på, var at jeg skulle ha ballen og sparke den en gang til!


Ikke så enkelt når de er like raske begge to...


Da gjelder det først og fremst å være stor og rask i munnen.


Så må man faktisk treffe ballen...


Mounty er litt gentel da, han lar de andre få ballen stort sett. Ja for da får han selskap i leiken lengst mulig...


Neste gang gadd ikke Lady å løpe etter ballen, så da fikk han den igjen selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...