torsdag 9. oktober 2014

Interiørkos


Nei, det må jeg innrømme at jeg ikke er særlig god på. Dette timerlyset fikk vi til jul i fjor. Det fulgte med en gyselig lysestake, så jeg puttet det opp i fatet som Patran laget i sommer. Da jeg ryddet sammen hagemøblene så tok jeg inn dette fatet med steiner fra en strand i Hellas. Fat med steiner er ikke praktisk å rydde bort, så da ble det stående. Så med et praktisk lys som "brenner"i 5 timer og er mørkt i 19 timer så kan jeg være litt sånn interiørkosdame jeg også! Varer vel så lenge det er batterier i lyset. 


Folk klager over at butikkene starter alt for tidlig med jula. Synes ikke det jeg, gleder meg like mye til hver oktober når julemarsipanen kommer i hyllene! Farlig godt. Så med interiørkoselys på bordet, julemarsipan i hånda og CSI på tv, så er kvelden min riktig så bra den.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...