tirsdag 21. oktober 2014

Jordetur



Det ble litt aiering på jordet i ettermiddag. Mye å sjekke ut der da siden det er spådd mye regn framover så regnet mamsen med at det kom til å bli fryktelig klinete der. Så da fikk vi sjekke jordet i dag.


Patran var med en venninne hjem fra skolen i dag, så når hun skulle hentes så skulle mamsen innom butikken. Jeg sa at om de hadde gresskar så skulle hun kjøpe med så vi kan lage sånn ordentlig halloween her. 



Husker du jeg og mamsen poserte på bjørka nede ved elva tidligere i høst? Se bak meg så ser du hvordan det hadde gått i dag ... 


Jeg har blitt ganske flink til å gjøre kunster etterhvert, man må jo prøve det meste.


Godt papsen til mamsen ikke skal pløye i høst så vi kan løpe på jordet lenge til.


I kveld skal mamsen på kino, så da er Patran pelsdottpasser. Tipper jeg får være lenge oppe da!



2 kommentarer:

  1. Åh, så du livade upp den gamla tunnan! Den såg mycket bättre ut med dig på! Det blir nog trevligt med en lååång uppesittarkväll tills matte kommer hem... Kramis!

    SvarSlett
  2. Jag tycker att det skulle vara förbjudet att plöja åkrar. Dom blir ju superjobbiga att springa på då!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...