lørdag 24. februar 2018

Tidlig på'n


I dag er dette eksemplaret her på billigsalg! Hun har mer eller mindre holdt det gående siden halv fem i dag tidlig. Den minste lyd og hun bjeffer. Først trodde jeg hun måtte på do, så jeg var oppe for å sleppe henne ut. Hun gikk ut og satte seg bare på gårdsplassen for å kikke rundt. Siste gangen var halv åtte, da sto jeg like godt opp og satte på fem mila og OLs nest siste dag. Ingen norsk medalje og det var vel like greit. Resten av dagen i dag skal brukes til MÅ ting. Klesvasken ble jeg nesten ferdig med i går kveld, men golvene skal vaskes og hundene skal bades. Nå er løpetiden over ser det ut til, så da er det greit med en shampoonering og bytte av tepper i hundeburene. Tipper de ser fram til å være løse om natta igjen. Mounty har begynt å spise igjen og dagene er så si normale når helga er over regner jeg med. Satser på skitur etter husvaskingen og før hundevasken. 

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...