tirsdag 3. mai 2011

Mira ble til Myra


Sognafarets Black Dodge Viper "Mira" SPA behandling skal en ikke kimse av...

Begynner å bli ganske ajour på jobb nå, så noen timer jobbing i morgen fram til lunsj så blir det kos etterpå. Da kommer Kristine og skal hente Happy, Hege og Ida tar med Zanto så får Mounty møte en hannhund som er stabil i hodet også. Da blir det fryd og gammen regner jeg med.

I dag har kyllingene som er eldst fått komme ned i hønehuset så det blir litt bedre plass. Da jeg kikket inn til kvelds så lå dem sammen i en krok så det går nok bra. Om et par uker så tenkte jeg at jeg skulle legge inn en ny rugemaskin for mange av hønene begynner å bli gamle og da verper dem ikke så mye lenger. Noen av kyllingene blir nok haner også, så da får en håpe at det blir noen høner som verper til vinteren.


Ha en god vår videre!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...