onsdag 25. mai 2011

Sebrafinker


Blomsterpiker som poserer villig etter skauturen i dag...

Jeg jobbet fram til lunsj i dag også, men dette blir siste onsdagsjobbingen på lenge. Nå er jeg lei overtid! Hjelper ikke om det blir noen kroner av det, jeg vil heller ha fridagen min jeg! Etter skolen hadde Patran med ei hjem fra skolen.

Siden Merethe ikke har kjørt på en stund så tok vi en runde i dag. Hun kjørte helt til Heidi og tilbake. Det var ikke lenge vi var der denne gangen, hentet bare med oss noen sebrafinker, Stillferdige fugler som bare piper bittelitt innimellom. Hvor jeg skal ha det store buret med de 7 fuglene er jeg ikke helt sikker på ennå, så det får stå på kjøkkenet så lenge. Til helga har jeg tenkt å pusse vinduer, for nå er våronna over og det verste pollenet har gitt seg. Da kan en vaske litt skikkelig for å få bort det meste. Leif kommer ikke hjem i helga for lastinga i Lofoten ble utsatt en dag, så da får jeg gjøre noe fornuftig her hjemme. Det er en stund siden så det trengs.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...