søndag 18. desember 2011

6 dager igjen...

* *
Noen få dager til på jobb nå så er det en uke fri, det skal bli godt med masse valpekos. På formiddagen gikk jeg tur utover bygda med hundene, trodde det skulle vært litt varmere i sola på andre siden, men den kom ikke så langt nedover som til veien, men holdt seg oppe på jordene.


I dag har det vært 14 til 16 kalde grader hele tiden, så valpene har vært inne i hele dag. Det merkes for å si det sånn, så i dag har de vært to ganger løse. På formiddagen var de løse oppe før de fikk klippet klørne sine.


Da er det godt å ha noen store venner å ta ut litt energi på.


De er over hele huset, men passer seg for trappekanten. Når jeg skulle skifte aviser på kvelden, slapp jeg dem bare ut av valpebingen nede. Da stormet de inn på rommet til Merethe. Hun hadde ikke fått med seg at jeg slapp dem ut, så hun trodde dem hadde kommet seg ut på egenhånd.


I overkant ivrige så ommøblerer dem på tepper og bærer stor ball.


Under bordet fant dem mamma Malin, det var stor stas...


Ha en strålende søndagskveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...