torsdag 15. desember 2011

9 dager igjen

Patran laget snølykt i kveld, så etter lysmessa til speideren ble stearinlyset plassert ute for å lyse opp i vinternatten.

Når jeg kom hjem fra jobb tok valpene helt av igjen. De fikk litt mat, men var ikke fornøyd når den var spist opp. Jeg bar dem opp og spiste litt rester etter middagen i går, før jeg skulle kjøre Patran på lysmesse med Speideren.


Her har de store planer om å ta livet av Patran, det ser nesten ut som dem klarte å kvele henne... men det gikk bra så hun kom seg på speideren etterpå.


Mounty storkoser seg med valpene, de koser seg med han også.


De storkoset seg når dem fikk løpe løse i stua sammen med de store hundene. Så det var en veldig sliten gjeng som sovnet i valpebingen i stua når vi dro. Jeg tok med meg de store hundene for å gå en tur på Sokna med Wenche Lill og Mikkel. Mikkel er en finsk spets på vel ett år, så han og Mounty er javngamle. De rakk litt leiking i hagen før Patran ringte for å bli hentet i kirka.


Lady er ikke helt borte hun heller, men holder ikke ut å bli biti i ører og gnagd på beina som Mounty gjør.


Her var det dårlig med melk gitt...


Så var det en som oppdaget tørkestativet med noen strømpebukser som hang til tørk. Det var kort prossess så lå hele stativet i gulvet.


Så begynner de å bli slitne, da krabber de inn i kroker og kriker for å legge seg til å sove på en fredlig plass.


Tessy er sliten etter kveldens strabaser. Da er det godt og kose seg med Merethe.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...