torsdag 17. november 2011

Mat for første gang


Valpenes første måltid er alltid like grisete. Morsomt å se på reaksjonene og ikke minst hvor fort dem skjønner at det er MAT!


Fem valper i hver skål, allerhelst så skal dem helt opp i matskåla.


Ikke alle valpene var like ivrige, men alle smakte i allefall.


Når de begynner å bli mette så vasker dem hverandre.


Andre gir seg ikke før det er helt tomt i skåla.


Så kommer Malin for å ta oppvasken.


Så er det bare å innta desserten for valpene.

I kveld var jeg og Patran på dette årets siste trening på Nedmarken. I morgen er det julebord for gjengen hos Lene. Det gleder jeg meg til i allefall. Alltid koselig hos Lene, for mamman hennes er så flink på kjøkkenet... Det er vel det rommet i huset jeg liker minst! For ikke å snakke om at oppvaskmaskinen min har kveldet igjen. Den vil ikke tappe inn vann og lyser som et juletre. I morgen skal jeg levere bilen på verksted og bytte registerreim og vannpumpe på den. Ikke mindre enn en uke siden den lyste som et juletre også, så jeg gleder meg ikke til jul. Har hatt nok blinking av lys for langtt inn i 2012 jeg nå.

Vi har byttet ut endel kontorutstyr på jobben, så jeg tok med meg en pult. Kenneth hadde firmabil denne uka, så da var den enkel å få med seg hjem. Tenkte jeg skulle lage en kontorkrok vegg i vegg med hunderommet. Det er tungvindt å ha hunderom oppe, og Patran har ikke så lyst til å ha rom nede avlikevel. Så da er det bare å bytte. Spørs om valpene får bo på kjøkkenet så lenge til valperommet blir malt og Patran flytter inn. Nede er det mer eller mindre klart når hun får ut sine ting.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...