tirsdag 9. april 2013

Nydelig lunsj


En veit at det er vår når en kan sitte ute å spise nista si igjen!


Om utsikten ikke er den beste så får så det være. Sola varmer og en får nyte finværet.


Så er det på tide å gå inn igjen for å hamre løs på disse her igjen...


En tekopp i sola før en pakker sammen for dagen kan man unne seg på rolige dager, bare så synd at det er alt for få av dem. Som regel går det i hundre hele dagen...


I Blindeforbundets påskepakke er det en liten maskot... så i år er det tredje året vi støtter dem. Ennå er det 20 år til jeg er pensjonist, så det kan bli en anstendig samling før den tid...

Valpene ble litt løse i magen etter markekuren i går, men det var så vidt antydninger til mark. Denne gangen har jeg gitt dem markekur litt oftere enn jeg har pleid å gjøre, så da håper jeg at marken ikke får utvikle seg i magen deres. Mark er helt normalt på drektige tisper og valper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...