fredag 19. april 2013

Små makuleringsmaskiner


Alt må bites og ristes i. Alt må smakes på og aller helst bæres rundt.


Om det er broder'n så er ikke det så farlig. Bites og ristes skal det!


Når de begynner å bli trøtte så går de i buret eller i senga for å sove selv om en av søsknene fortsatt er våkne.


Siden jeg ikke har vært så flink til å plukke hundemøkk i vinter så fikk jeg desto mer å plukke nå som snøen smelter. I dag plukket jeg tre fulle bøtter, og da har jeg bare tatt plenen forran huset. Så i morgen får jeg plukke på plenen ved verandaen. Når det er borte så kan valpene løpe litt mer helt løse og utforske et større område enn hundegården. Der hvor valpene er har det ikke vært hunder i vinter, for den har vært full av snø. Så der er det heldigvis helt reint, enn så lenge.


Det er så koselig å få mail fra noen som vil ha valp fra meg, som skriver at de har fulgt med på hjemmesiden siden før valpene var født. Da jeg var på butikken etter jobb i dag, så var det revet av to lapper av plakaten jeg hadde hengt opp. Det hadde vært skikkelig gøy da å fått noen valper i nærområdet!


Kristine og gutta har nok nedtelling nå til de får hjem Happy igjen. Bare 20 dager igjen nå...


Det er hard lesing av aviser om dagen. Om du har noen til overs er det bare å ta de med. Nå som det er forholdsvis kaldt og rått ute så må valpene være ute korte stunder om gangen. Så da går det en god del aviser.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...