fredag 25. november 2016

Black frædda!


Ingen handling på salg for meg. Det ble kun ordinære matvarepriser som havnet i handlekurven i ettermiddag. Ingen planer i det hele tatt de nærmeste dagene. Bare å ta alt etter innfallsmetoden og nyte dagene. Da kan en vel bare si go' hælj til dere alle.


Det er slett ikke bare jeg som setter pris på når det er helg igjen. Ukene går veldig raskt og jula nærmer seg med stormskritt, julegaver er så si i boks og ferien skal tilbringes hjemme. Siden dette er adventshelg, så får en pynte med litt lys ute i det minste. Vaske litt i huset og kanskje sette fram en nisse eller to snart. Men jeg synes november er litt i tidligste lager for nisser egentlig, selv om jeg pleier å pynte første advent, så får en vente litt i år.


Like sikkert som jula nærmer seg, like sikkert er det at det blir et nytt år. Denne gangen heter det 2017... da er det lov å gjøre seg noen tanker om hva dette året bringer med seg?


God helg!😏


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...