tirsdag 1. november 2016

Hvordan finner vi lykken?

November setter fokus på arbeidslivet. Opp og nedturer ved å jobbe. Om jeg kjenner glede ved å gå på jobb? Svaret skal jeg tenke over og svare på spørsmålet: Hva har jeg tenkt å gjøre med det? Det er ikke alltid en trenger å slutte i jobben for at den skal bli bedre. Noen ganger har det med min egen innstilling å gjøre.

Livet består av store og små valg fra jeg står opp til jeg legger meg. Livet er et valg...

Månedens ord FØLELSER


Det har ikke vært sånn aller verst cachemåned, med 71 stykker så må jeg si meg fornøyd. Siden jeg lager adventskalender selv, så har jeg ikke så god tid til å plukke så mange av andres cacher. På onsdag skal jeg få plassert ut de fleste så jeg får sendt de inn til godkjenning. Hittil er bare 4 stykker helt klare, og med den farten oktober forsvant så må jeg komme i siget. De må være klare to uker før publiseringsdato, så jeg har ikke så mye tid på meg heller.


Man kan ikke jobbe med alle statistikkene på en gang, men funn etter utleggsmåned begynner å dra seg til nå.


Så om noen kunne legge ut en cache inærheten med de attributene jeg mangler så ville jeg blitt glad...


Godt fornøyd med å ha sanket 79 favorittpoeng på egne cacheutlegg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...