mandag 11. desember 2017

11. luke


Mitt liv etter P4 på FM-nettet... Det er lenge siden FM nettet slukket i Buskerud, men jeg var heldig å bo så nære et annet fylke som fortsatt hadde sine sendinger. Men før helga var det ubønnhørlig slutt i resten av landet også. Hmm hva skulle jeg finne på da da? Kjekt med litt lyd i bilen til og fra jobb. Jeg er ikke så fascinert av musikk, så cd blir kjedelig. Det er så lite variasjon der og ingen nyheter heller.


Men det måtte da være noe jeg kunne høre på, ett eller annet måtte da fortsatt kunne publisere noe over eter'n. Et lite søk på radioen, så fikk jeg jammen inn Radio Randsfjord, med ekstremt mye lokalstoff. Problemet er at jeg bor et godt stykke unna Randsfjorden, så hverken Jaren eller Dokka er ikke akkurat i nabolaget. "MEN dab skal me ikkje ha nei!" . Variert musikk spiller dem, men i en annen sjanger enn P4, men absolutt hørbar og ikke minst syngbar musikk. For det er definitivt ikke ukjente sanger. Country, svensktopper og andre lokalband. Så det er rett tilbake til ungdommen og festivalmusikken som var gjev da. 


Dagens gladsak er at jeg dumpet over noen som hadde delt sine ni beste bilder på instagram, etter litt rechts så fant jeg ut hvor jeg kunne finne min. Ikke verst å ha 6493 likes på 219 bilder. Hent din egen statistikk hos BEST 9. Statistikk kan en få mye ut av, men det er vel ikke så rart at Hailey er den som går igjen på topp ni bildene mine. Og hun er jo som en liten gylden skjør fugl i flokken...

* *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...