torsdag 30. juni 2011

Regnværsdag igjen!

Jeg er så lei regnvær, nå har jeg ferie da kunne jeg tenkt meg noe annet enn å sitte inne og glo på Tv eller data. Håper på bedre vær seinere i dag, så hundene får seg en skikkelig langtur. Må jo passe på når det ikke er steikende varmt.



For en fart på disse små. Husker agility kurset jeg gikk med Rambo, han var nesten for stor for slalåmen.

Så kommer det noen som ikke har fult så draget på denne aktiviteten...



Fy søren så skummel pus er altså!



Ingen skal beskylde meg for å sove på jobb!



Når dem først har skjønt det er det ingenting som holder dem tilbake.


Til slutt litt inspisrasjon for dager med fint vær


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...