søndag 10. juni 2012

Alle valpene har fått nye hjem


I går var jeg på kurs i Sarpsborg for å lære å klippe meg skikkelig når Beauty kommer i hus. Jeg hadde fått låne med meg et eksemplar av rasen, Mozart til Monica. Lærer mye mer av å trene på egen hund enn å bare se på at andre klipper sine hunder. Bare se på bildet hvor fin han ble! Jeg er skikkelig stolt nå for å fått et så bra resultat til å være første gangen. Litt erfaring med saks på forhånd var nok en fordel.


En hilsen og ønske om god helg fra Sognafarets Skyfall "Mali"


Kongen av verandaen Sognafarets Live and Let Die "Santo"

I dag var den siste familien her for å se på sitt nye familiemedlem. Så nå har alle valpene fått seg nye hjem å flytte til. Den første drar allerede på onsdag ettermiddag etter at vi har vært hos dyrlegen.



Hilde på Kennel Nobelflat som har Sognafarets Lord of Kilimanjaro "Chan" var her for å hilse på "barnebarna" De hadde mye til felles med pappa'n sin og flotte hoder og vinkler alle sammen. Neste uke skal vi merke dem og ta bilder av valpene stående.


Så småe dere er der nede da...


Mounty lukter på pinseliljene.


Hvorfor står du her da?


Merethe var flink valpe og hundepasser i hele går når jeg var borte, så det er ikke noen sak når en har så flink jente hjemme.


Kom igjen, nå tar vi henne!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...