fredag 1. juni 2012

Hodebilder gutter

Siden dem er søsken så er jammen meg guttene 7 uker i helga også!



Fikk en trist telefon fra Vestlandet i dag. Sognafarets Live and Let Die har haltet litt de siste dagene. Etter et besøk hos dyrlegen kom de til konklusjon at han haltet i skulderen. Det ble tatt bilder og det viste seg at han hadde en løs beinsplint i skulderen. En veterinær som har spesialisering innen skjellet skal se på bildene på mandag, for å konstatere om det trengs operasjon. Om dette er medfødt eller om det er skade forårsaket av slag mot skulderen er uvisst, men siden ingen av søsknene som jeg har hørt om i allefall har dette, så er det trolig ikke arvlig. Malin har jo over tredve valper etter seg, så det er nok bare noe Santo har fått. Men det er ikke noe gøy å ha en valp som må holdes i ro.


Når jeg kommer igjen fra Drammen i morgen så kommer det noen og ser på de svarte hannene. De har vært på besøk tidligere også, samt at de har en valp fra tidligere kull her så det blir kos.


Merethe var snill og hjalp meg med hodebilden i dag, og innen dem drar så får vi prøve å få til noen stå bilder også.


De brune hannene må også i ilden.


Ikke veldig stor forskjell på dem.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...