søndag 28. juni 2015

Feriemodus


Når mamsen er i sånn feriemodus så får vi sove litt lenger om morgenen, men på dagene er vi forholdsvis aktive. For mamsen er ingen rolig sjel skjønner du. 


Jeg er glad vi har en sånn litt aktiv mams jeg, ja for det ville blitt fryktelig kjedelig med late dager hvor vi lå rett ut i mange timer både på dagen, kvelden og natta...


Jeg er ikke i elva hver dag selv om det er fint vær. Noen ganger koser jeg meg på verandaen med mamsen, så tar vi en tur i skauen på ettermiddagen.


Etterpå må jeg sjekke kjøkkenhagen om noe er modent. Denne gressløken trengs en liten beskjæring. Spørs om jeg må be mamsen om hjelp til det der.


1 kommentar:

  1. Den gräslöken blev allt mycket vackrare när du kom och poserade. Kanske dags för lite sill och potatis om det är dags att ansa den... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...