mandag 1. juni 2015

Lufting av Merethe


I dag når mamsen var på jobb så fant jeg ut at jeg skulle lufte Merethe litt. Stakkars studenten må jo på ferie tur. Men mamsen var jo på jobb, så vi hadde ingen bil å bruke i dag.


Jeg tok med Malin også, for det er ikke så ofte hun  er på ferie hun heller.


Siden jeg er sånn ansvarlig for turopplegget må jeg jo sjekke forholdene. Kan jo ikke ha noe av at disse damene skader seg veit du.


Det holder ikke å løpe med nesa i bakken, en må være fult beredt og ha stålkontroll på alt en kan se også.


Da jeg hadde klarert området, så fikk de gå litt på egenhånd, men ikke lenger unna enn at jeg så dem hele tiden.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...