søndag 21. juni 2015

Leter du?


Leter du etter sommerkroppen? Her har jeg funnet et flott hjelpemiddel til deg. Det er bare å legge seg foran, så når de starter opp og kjører blir du riktig så tynn! Om du blir så fin vet jeg ikke, men tynn kan jeg garantere. Jeg og mamsen skal ikke prøve, for vi er fornøyde med sommerkroppen vår vi!


Denne saken har sikkert flere bruksområder, bare synd at den var låst så vi fikk ikke testet den ut.


Litt lenger bort i veien fant vi denne her. Lurer på om de bruker den til å kjøre bort alle menneskene de slanker jeg?


Ha en fortsatt trivelig søndagskveld!

3 kommentarer:

  1. Bäst att både du och matten håller er borta från såna där gula maskiner. Dom verkar riktigt farliga om dom kommer igång... Kramis!

    SvarSlett
  2. Ser att du sliter hårt som personlig tränare, fast det där va väl en lite farlig genväg.

    SvarSlett
  3. Min kommentar försvann visst. Tycker du jobbar duktigt som PT, men va inte det där en lite farlig fuskväg.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...