onsdag 14. desember 2016

Julelektyre


Det er ikke ofte jeg kjøper meg bøker, og gjør jeg så er det pocket utgaver. Jeg liker best å lese bøker jeg kan lære noe av, så romaner og skjønnlitteratur generelt har jeg liten sans for. Men historier fra virkeligheten og aller helst som involverer dyr er lesbart. I dag kom jeg over denne boka av Margit Sandemo når jeg var på Rema. 


Margit Sandemo er født i 1924 i Norge, men er oppvokst i Sverige og skriver på svensk. Hun er mest kjent for 47-bindserien "Sagaen om Isfolket", som er solgt i mange millioner eksemplarer, men hun har også skrevet en mengde andre bøker og serier.


På Rema hadde dem mosehunder også, rimelig stiv pris på noe som er enkelt å lage selv. Så de fikk stå for min del. 


Det var også et utvalg for dem som foretrekker frosker. De var bare i grønn variant, merkelig nok 😣


På Rustad hadde de pyntet juletreet. Jeg kjøpte litt såpe og skyllemiddel, så det var ikke mye de tjente på meg i dag.



2 kommentarer:

  1. Mosshundarna hade ju en viss charm! Synd att vi inte är pyssliga här i familjen, en så skulle jag vilja ha :-)

    SvarSlett
  2. Böcker med många hundar i verkar trevligast... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...