mandag 21. juni 2021

Gems weekly photochallenge #25

basseng

Jeg er så heldig å ha et gammelt basseng som blir fylt opp når det er varmt om sommeren. Det er et godt alternativ til aktivitet for hundene på sommeren. De to som var mest glad i å bade har jeg ikke lenger. Det er litt sånn når de blir gamle. Jeg har hatt endel hunder opp gjennom, men alle så har de sin egen plass i hjertet.

basseng

Hvor mye glede det er en liten gul ball.

basseng

Det var nok å spørre om vi skulle gå å bade.

basseng

Så tok de formelig helt av.

basseng

Tok skikkelig sats på kanten og hoppet langt ut i bassenget.

basseng

Ronja har også blitt gammel nå, men hun lever.

basseng

Til tider ble det skikkelig mageplask på henne.

basseng

Ukens ord er Dyka

Takk til Susanne som har denne fotoutfordringen gjennom året. I år er det verb. Man skal jo oversette de fra svensk før en har en viss ide om hva en skal poste bilde av. Jeg synes jeg klarer meg ganske greit jeg.

4 kommentarer:

  1. Jag minns hur dina hundar såg ut att älska poolen och att de klarade att ta sig upp igen jättebra. Men ni har ju även en älv i närheten och den behöver inte fyllas med vatten och tas om hand.

    SvarSlett
  2. Pups and cool water in the summertime. They love it indeed. A whole bunch of Awww's on this post.

    Thank you for joining the Awww Mondays Blog Hop.

    Have a fabulous Awww Monday and week. Scritches to the pups. ♥

    SvarSlett
  3. Vilka härliga bilder på dina hundar. Vilken spänst när det hoppar upp för att sedan dyka ner i vattnet. Coolt med en egen pool till hundarna. Det syns att det är uppskattat:-)

    SvarSlett
  4. Vilka hopp, jättebra actionbilder, du har fryst dykningen på rätt ställe.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...