mandag 14. juni 2021

När får du semester?

peon

Jeg skal bare jobbe denne uka så skal jeg ha en uke ferie. Da er ikke planene så mange, men har lyst til å prøve meg på en fjelltur. Det ser nemlig ut som det meste av snøen har forsvunnet. I slutten av ferieuka mi skal jeg se etter noen sauer, høner og en hund. Det er hyggelig å bli spurt om jeg vil bruke tiden min blant firbeinte.

tirilltunge

Men en får vel gjøre en liten innsats på jobb denne uka før en kan slå ut håret.

Det er Sara Madeleine "Orsakulla" som har denne bloggutfordringen hver måned. Dette er temaene som skal skrives om i JUNI. Bli med du også da vel om du finner noen interessante temaer å skrive om...

2 kommentarer:

  1. Det hlres jo spennende ut med en fjellferie. Nydelige peoner!

    SvarSlett
  2. Jag hoppas att du får en riktigt skön semester och att du får gosa massor med fåren och hunden...och kanske någon höna :D
    Min semester pågår som bäst just nu och så länge jag själv vill :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...