onsdag 2. juni 2021

Berätta om när du…

oliver

Når jeg tydeligvis har vært litt lenge borte på tur og Oliver venter på at jeg skal komme hjem, låse opp døra og slippe han inn så han får mat.

oliver

Jeg går rundt han, men ser at han ikke sover lenger, for ørene lokaliserer skrittene mine.

oliver

Når jeg sier navnet hans og spør om han har ventet lenge. Om han skal være med meg inn før jeg lukker døra igjen.

oliver twist

Jo da sier Oliver, jeg skal være med inn... jeg må bare strekke meg først...

 Det er Sara Madeleine "Orsakulla" som har denne bloggutfordringen hver måned. Dette er temaene som skal skrives om i JUNI. Bli med du også da vel om du finner noen interessante temaer å skrive om...


5 kommentarer:

  1. I named a character in my novel "Oliver" after an orange cat!

    SvarSlett
  2. He's a handsome mancat. Love kitties and cats.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    SvarSlett
  3. Oliver is very handsome. I am glad he has returned home again.

    SvarSlett
  4. I can almost feel the weight in my arms as I cuddle this beautiful cat.

    SvarSlett
  5. He's just as handsome as he was on Wednesday. Resharing is a good thing.

    Thank you for joining the Feline Friday Blog Hop.

    Have a purrfect Feline Friday and weekend. ♥

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...