tirsdag 15. juni 2021

Gems weekly photochallenge #24

spisestuestol

For noen år siden fikk jeg et spisestuebord, men hun som ga det bort skulle ikke kvitte seg med stolene som hørte til bordet. Så da var det bare å begynne å snoke rundt for å prøve å få tak i noen stoler.

spisestuestol

Jeg var heldig og ei like i nærheten ville selge meg noen stoler som hun brukte som ekstrastoler.

spisestuestol

Når de ble nybeiset, så passet det ikke med et lettere blast sete.

spisestuestol

En liten runde på nettet og jeg hadde nytt stoff og redskap for å få tekt det på nytt. Så jeg vil absolutt si at denne stolen ble betraktelig forbedret. Jeg er godt fornøyd med den arbeidsinnsatsen.

spisestuestol

Ukens ord er Förbättra

Takk til Susanne som har denne fotoutfordringen gjennom året. I år er det verb. Man skal jo oversette de fra svensk før en har en viss ide om hva en skal poste bilde av. Jeg synes jeg klarer meg ganske greit jeg.

3 kommentarer:

  1. Ja, stolen blev jättesnygg och visst var det en förbättring. Bra jobbat!

    SvarSlett
  2. Guuuuu så duktig du är! Stolen blev ju som ny! Fin är den också med en "harpa" som stolrygg. Riktigt, riktigt fint och stiligt:-)

    SvarSlett
  3. Snyggt, det blev ju riktigt bra. Kul att få följs med i förbättringen i dina bilder.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...