tirsdag 8. juni 2021

Om jag mötte dig på gatan så skulle jag…

leonberger veikant

Da skulle jeg nok stoppet for å slå av noen ord. Jeg stopper stort sett alltid for å snakke litt om jeg treffer på kjente på gata, i butikken eller ellers på tur. Det er liksom noe med det at en ikke bare er høflig, men man er jo stort sett litt interessert i å høre hvordan det står til med de man kjenner. Særlig om man ikke har sett dem på en stund.

leonberger

Man vet faktisk ikke om det er siste gangen man har anledning til å slå av noen ord med dem. I morgen kan det være over både for deg og meg. Jeg husker ennå den romjula jeg fikk en telefon om jeg ville komme for det var flere fra ungdomskolen som skulle samles igjen i ei romjul. Hos hvem husker jeg ikke nå, men jeg hadde små unger og hadde vel egentlig ikke så himla lyst til å møte igjen gamle gjengen akkurat da. 

grøftekant

På nyttårsaften det året eksploderte en nyttårsrakett litt for kjært og han som ringte var brått ikke mer. Det har jeg tenkt mye på i etterkant. Jeg skulle tatt meg tid til den sammenkomsten med gamle venner som jeg ikke hadde snakket med på mange år. Brått har du ikke den sjansen igjen...

markjordbær

Det er Sara Madeleine "Orsakulla" som har denne bloggutfordringen hver måned. Dette er temaene som skal skrives om i JUNI. Bli med du også da vel om du finner noen interessante temaer å skrive om...

2 kommentarer:

  1. Second attempt to leave a comment. Blogger sucks.

    Sorry about your friend. Yikes. Need to appreciate each day.

    Love all the flowers.

    Thank you for joining the Happy Tuesday Blog Hop.

    Have a fabulous Happy Tuesday. Scritches to the pups. ♥

    SvarSlett
  2. lovely images and cute dog.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...