tirsdag 1. juni 2021

Ljuvliga juni är här! Har du badat?

vassing

Jeg regner med at det er bading utendørs hun sikter til, så nei jeg har ikke badet ute ennå. Men jeg måtte jo prøve meg i elva i går da når dette her var tema i dag. Hundene syntes det var helt greit, men det holdt lenge med å vasse litt for min del.

Jeg foretrekker litt flere varmegrader i vannet enn det der er nå. Snøsmeltingen i fjellet er ikke over ennå, så vannet er fortsatt iskaldt og mye. Jeg badet mye i fjor sommer, det er herlig å kunne dyppe seg for å avkjøle seg. Jeg bor like ved elva, så når det er som varmest blir det en tur eller to ned dit hver dag. Hundene har sin egen stamp på gårdsplassen til å avkjøle seg i. Den er egentlig så det skal være enkelt å vanne i drivhuset og andre planter, men med badehunder så hopper de opp i for å bli kaldere.

Det er Sara Madeleine "Orsakulla" som har denne bloggutfordringen hver måned. Dette er temaene som skal skrives om i JUNI. Bli med du også da vel om du finner noen interessante temaer å skrive om...

2 kommentarer:

  1. Nei, jeg har ikke badet, og det veldig lenge siden jeg gjore det utendørs. Når barna var små var jeg med og badet, men de er voksne nå :)

    SvarSlett
  2. Jag badar inte om jag inte är väldigt varm och då ska det dessutom vara minst 18 grader i vattnet. Så nej, jag har inte heller badat :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...