fredag 18. juni 2021

Fem en fredag #24 Incheckning

flat coated retriever

Hva bringer dagen? Tja si det... jeg burde kanskje være litt fornuftig i dag siden jeg har ferie hele neste uke? Ja for når en har ferie da skal man bare gjøre ufornuftige ting! Det er tross alt fredag i dag og det betyr Fem en fredag med Elisa Matilda. Om du går inn på hennes side så kan du se flere som er med på dette her, kanskje det frister deg også? Det er fem spørsmål om deg og livet ditt som du noen ganger må tenke litt over før du svarer. Da er det bare å slå seg løs på dagens spørsmål...


Hur har ditt humör bidragit till veckan?
Strålende egentlig, for jeg har ferie neste uke, så da er det bare å glede seg. Hr Yr er lettere ustabil, men jeg har håpet om at det blir noe bra turvær for meg.

smørblomst

Vad har du gjort för att främja din hälsa?
Nei egentlig ikke noe ekstra, jeg spiser det jeg har lyst på. Nå for tiden er det mye salat og spinat, for det har jeg mengder av i mitt drivhus. Jeg er ute på småturer med hundene når det ikke er for varmt. Ellers så koser jeg meg, det er viktig for å trives. Og trives man så har man vel god helse...

prestekrage

Vilka tankar har fyllt ditt huvud?
Det er denne ferieuka da, jeg har fundert på alt jeg skal gjøre og ikke minst ikke gjøre. For har man ferie må man kose seg og helst være ute på et par små utflukter.

skautur

Hur har du sovit om nätterna?
Jeg sover alltid godt, kanskje det er derfor jeg drømmer så mye? Sovner når jeg legger hodet på puta, hender jeg er våken noen ganger. Men når man sover med vinduet åpent så er det fort noen lyder som gjør at man våkner. Men jeg sovner med en gang igjen.

flat coated retriever

Vad har fått dagarna att gå?
Det er jobbing og etter jobb er det middag på verandaen, en liten tur med hundene og litt mer verandaliv. På kvelden er det vanning i potter og drivhus før hundene luftes til kvelds.

iris

Ha en flott sommer! En riktig god helg og følg med så skal du få vite hva jeg gjør i min ferie...

8 kommentarer:

  1. Skönt med semester nästa vecka, förstår att det är det du går och tänker på. Hoppas att du har mycket vila inplanerat samt turer med hundarna!

    SvarSlett
  2. Härligt att äta egenodlat, vi har frukt och bär.

    SvarSlett
  3. Drömmar är intressanta. Så mycket knasigt det kan bli :)

    SvarSlett
  4. så vackra bilder! speciellt irisarna. du verkar ta vara på tiden och njuta av livet. härligt med växthus!

    SvarSlett
  5. Jag hoppas att du får en riktigt skön och rolig semester.

    SvarSlett
  6. Hm, vad fina bilder på växter och hundarna. Hoppas du får en skön semester! Jag har min första omgång nu ;)

    SvarSlett
  7. Sista veckan innan semestern är så skönt tycker jag. Njut av ledigheten!

    SvarSlett
  8. Vi har förvånansvärt mycket gemensamt ser jag:-) Bland annat att vi inte gör nåt speciellt för att främja hälsan samt att vi sover gott om nätterna. Jag/vi har alltid balkongdörren öppet, sommar som vinter. Å jag besväras inte ett dugg av värmen - tack och lov;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...