mandag 2. oktober 2023

Helga som gikk

 discgolf

Etter jobbe på fredag fikk jeg tilbud om å være med på discgolf sammen med tre andre på jobben. De andre har jo holdt på med dette en stund, men for meg var det andre gangen jeg prøver dette. Så jeg var godt fornøyd med at jeg klarte å holde såpass følge som jeg gjorde.

solnedgang

Selv om vi møttes halv fem, så ble det skumrint før vi var ferdig med de 18 kurvene vi skulle treffe. Jeg dro hjem etterpå, for jeg hadde avtalt en tur med Kenneth og Sofie på formiddagen. Opprinnelig plan var fjelltur, men turfølget var i dårlig form og Hr Yr sa fryktelig til vindvær, så da ble det tur til Partisanersteinen isteden.

Totjerna

Det gamle kamera mitt har kranglet litt til tider, men på lørdag fikk jeg ikke noen feilmeldinger, men når jeg skulle hente over bildene på kvelden var minnekortet blankt. Da var det kjekt at Kenneth hadde tatt et par bilder i det minste. Nå er det kamera arkivert. 

partisanersteinen

Det ble en hvil og litt mat på Sofie på plattingen ved Partisanersteinen. Vi rakk ikke helt hjem før hun sovnet. Siden jeg skulle være barnepike i helga, tok jeg henne like godt med hjem.

fullmåne

Natt til søndag var det fullmåne og den var knall rød når den kom over åskammen.


Søndag koset vi oss stort ute i sola.

måltid

Etter ei brødskive med leverpostei, slangeagurk og litt blåbær, så var det på tide å sove litt igjen før hun ble hentet på ettermiddagen.


Kanskje ikke så rart at det blir grus på stuegulvet på kvelden...

border collie

Mandag etter jobb plukket jeg opp Tix som skal være til onsdag. Så nå blir det liv i heimen noen dager.

8 kommentarer:

  1. Bra gjort att hänga med de mer erfarna personerna i discgolfen :D Sofie verkar alltid vara lika glad och nöjd med tillvaron. Jag gillar bilden där hon och hundarna leker i gruset :D Klart hon vill vara med och göra som kompisarna.

    SvarSlett
  2. Oh so adorable the sweet baby and doggie and wonderful nature photography ~ thanks,

    Wishing you good health, laughter and love in your days,
    A ShutterBug Explores,
    aka (A Creative Harbor)

    SvarSlett
  3. Discgolf ser morsomt ut. Jeg har aldri prøvd det, men har spilt vanlig golf. Grus på gulvet hos deg er nok ikke til å unngå.

    SvarSlett
  4. Awww, cute critters and your grand is so precious. Such a happy little one.

    Thank you for joining the Awww Mondays Blog Hop.

    Have a fabulous Awww Monday and week, Lillian. Scritches to the furbabes and a smooch to your grand. ♥

    SvarSlett
  5. The moon photo is exceptional. The dog photo is perfect. What a great capture.Your grand child is adorable and I have to say, I like disc golf. It's fun. #WWOT

    SvarSlett
  6. That was a lot of fun photos and I'm glad you enjoyed your golf game!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...